Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι σας.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Γιατί να εγγραφώ στο  ;
Κάνοντας εγγραφή στο  δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. Η διαδικασία εγγραφής είναι εύκολη και γρήγορη και γίνεται μία φορά.

 

2. Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του  ;
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα  έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Κάνοντας εγγραφή στο Newsletter το ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες παραλαβές προϊόντων, τις προσφορέςεκπτώσεις και διαγωνισμούς του
Επιπλέον θα μπορείτε να ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες μας για θέματα που αφορούν την υγεία και την ομορφια.

 

3. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας online από την ιστοσελίδα μας

 

4. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους
Πληρωμή με αντικαταβολή (μετρητοίς) κατά την παράδοση – παραλαβή
Με χρέωση πιστωτικής κάρτας
Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας
Πληρωμή στο φαρμακείο (για παραλαβές παραγγελιών από το φαρμακείο μας)

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε Τρόποι Πληρωμής

 

5. Είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα;
To ηλεκτρονικό μας κατάστημα καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του  θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας. 

 

6. Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Το  εγγυάται την παράδοση από 1-3 εργάσιμες μέρες για όλη την  Ελλάδα και για όλες τις παραγγελίες που παραλαμβάνονται μέχρι τις 16:00 και εφόσον τα προϊόντα είναι όλα διαθέσιμα στο φαρμακείο. Η πρώτη εργάσιμη θεωρείται η ημέρα αποστολής (δηλ. Η επόμενη εργάσιμη της παραγγελίας).

 

7. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου ;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

 

8. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το  . Το  δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το Πολιτική Επιστροφών

 

9. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο +30 24417-74205 τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 – 17:00) και μέσω email στο (για πληροφορίες σχετικές με τις παραγγελίες)
 ( για γενικές πληροφορίες )

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε

 

10. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα ;
Το  θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο Όροι Χρήσης